Jornades Científiques de Mataró

Jornades Científiques de Mataró

Jornades Científiques 2018

Un any més vam assistir a les Jornades Científiques de Mataró. El divendres 6 d’abril, es va realitzar, entre altres actes, la XV Mostra de Treballs de recerca, a càrrec d’estudiants dels centres de batxillerat de Mataró i Argentona. En el cas del Gem, les alumnes que van participar van ser: l’Andrea Trabadelo i la Carla Enríquez amb els seus treballs de recerca: “COM MENGEM. Mites alimentaris i dietes de règim” i “La cuina i la ciència” respectivament.

Jornades Científiques 2018

Tags: ,