Enfila’t a la màquina del temps amb el casal d’estiu del GEM

Enfila’t a la màquina del temps amb el casal d’estiu del GEM

T’oferim sis setmanes de casal i un campus de vòlei perquè visquis un estiu al GEM inoblidable.

Si tens ganes de fer un viatge als nostres avantpassats, viure mil i una aventures i fer noves amistats, l’escola GEM t’ofereix un casal d’estiu de sis setmanes destinat a infants i joves d’I3 a 4t d’ESO. Amb activitats i monitoratge repartit per franges d’edat, el casal ofereix activitats centrades en un eix d’animació que convida els participants a enfilar-se en una màquina del temps per convertir-se en personatges de la prehistòria, l’edat mitjana o l’edat moderna. No hi faltaran les sortides i les propostes d’aigua amb excursions a Waterworld, a la piscina de Sant Julià d’Alfou, a la platja de Mataró o als espais verds i ombrívols de la comarca. Els més petits tindran l’oportunitat de perfeccionar la natació amb un curset a la piscina municipal, mentre que els més grans podran iniciar-se en les activitats nàutiques del Port de Mataró. Com cada any es podrà viure una emocionant dormida a l’escola i fins i tot unes colònies a l’Eurostage Caldetes. Tot plegat, amb la voluntat d’oferir un temps de lleure enriquidor, on infants i joves puguin desenvolupar habilitats socials i fomentar valors de convivència, autonomia i creixement personal.

Oferim diverses modalitats amb horaris que faciliten la conciliació laboral i familiar:

• Horaris: de 9h a 17h amb acollida de 8 a 9h del matí. El servei de menjador de 13 a 15 h no està inclòs al preu.
  • Casal sencer (5 +1 setmanes). Del 25 de juny al 24 de juliol i del 2 al 6 de setembre: 455€
  • Casal juny i juliol (5 setmanes). Del 25 de juny al 24 de juliol: 390€
  • Casal setembre (1 setmana). Del 2 al 6 de setembre: 98 €

Descobreix un nou esport amb el campus de vòlei

A més del casal, la primera setmana de juny els aficionats al voleibol podran perfeccionar la tècnica d’aquest esport amb un campus exclusiu destinat a infants de 3r a 6è de primària. Hi haurà gimcanes, vòlei musical, sortides a la platja i tornejos.

• Campus de vòlei. Del 25 al 28 de juny: 120€
  • Campus de vòlei+ casal de juliol (5 setmanes): 410€

Últimes setmanes per a inscriure’t via Clickedu o bé enviant un correu a extraescolars@escolagem.cat (en cas de no ser alumna del GEM). No et quedis sense plaça! #viulestiualgem